آویز حمام کنج 3 طبقه ترک پلوتون-703

تاریخ تحویل: 1 الی 3 روز کاری
تولید کننده: پلوتون
0 تومان

یکی از مهمترین قسمت های هر خانه سرویس بهداشتی و بخصوص حمام است که باید به دکوراسیون ، تمیزی ونظم آن توجه خاصی داشت. برای این منظور از قفسه های آویز یا به عبارت  دیگر آویز کنج حمام  می توان استفاده کرد.

اگر قصد خرید آویز کنج حمام را دارید بهتراست  قبل از خرید ،این مطلب را کاملاً بخوانید تا با ویژگیهای یک آویز حمام کنج خوب آشنا شوید.

 یکی از ویژگی‌های بارز آویز کنج حمام کیفیت خوب آلیاژ به کار رفته در آن است به خاطر این که آویز کنج حمام در مجاورت با آب قرار دارد باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد که دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشود.

دومین ویژگی آویز حمام کنج را می توان  داشتن فضای مناسب و کافی برای قرار دادن وسایل حمام دانست این فضا هم از نظر مساحت وهم از نظر طراحی اهمیت دارد ،طراحی باید به گونه‌ای باشد که فضای مناسب برای قرار دادن وسایل مختلف در آن تعبیه شده باشد مانند قلاب برای آویز کردن لیف و همچنین جای صابون.

 از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان سادگی نصب و زیبایی را مد نظرداشت.

اگر قصد خرید آویز کنج حمام را دارید پیشنهاد ما به شما آویز کنج حمام طرح ترک پلوتون می باشد که علاوه بر داشتن تمامی پارامترهای بالا از قیمت مناسب نیز برخوردار است و همچنین تمامی محصولات پلوتون دارای ۲ سال گارانتی بی قید و شرط می باشد.