جا اسکاچی آویز

تاریخ تحویل: 1 الی 3 روز کاری
تولید کننده: متفرقه
0 تومان

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های یک خانه محسوب می شوند که هر فرد زمان زیادی را در آن می گذراند به همین دلیل باید به زیبایی آن توجه خاصی داشت وسایل استفاده شده در این مکان باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر داشتن زیبایی فضای زیادی از آشپزخانه را نگیرد تا از شلوغی آشپزخانه کاسته شود یا به صورت ساده تر بخواهیم بگوییم در دنیای امروز که مساحت آشپزخانه ها هر روز کمتر می شود و وسایل آن افزایش می‌یابد باید در هنگام خرید همیشه این پارامتر را باید در نظر گرفت که از محصولاتی استفاده کنیم که از فضا استفاده بهینه کند.

 به همین دلیل کارخانه پلوتون در این راستا قدم برداشته تا بتواند با تولید محصولات آویز از جمله  جا حبوبات آویز، جا قاشقی آویز، جا اسکاچی آویزو… خدمتی دیگر به مردم عزیز کشورمان انجام دهد.

 محصولات آویز پلوتون با هدف استفاده بهینه از فضا درعین زیبایی و کارایی ، طراحی ، تولید و به بازار عرضه شده است. از جمله این محصولات می توان جا اسکاچی آویز را  نام برد که به راحتی می‌تواند در فضای بین کابینتی یا بین آبچک و سینک قرار گیرد.

 این محصول با متریال کرومی که دارد به راحتی با سبک های مختلف  آشپزخانه ها و رنگ ها هماهنگ می شود .از دیگر ویژگی های که آویز اسکاچ باید داشته باشد کیفیت بالا و مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی و خوردگی است که تمامی محصولات پلوتون از کیفیت آبکاری عالی برخوردار هستند و به همین دلیل است که از دو سال گارانتی بی قید و شرط برخوردار است که این نشان از اطمینان تولید کننده از کیفیت محصول دارد.

 از دیگر مزایای آویز بودن این محصول این است که اطراف سینک خلوت‌تر می شود و با آرامش بیشتری می توان کار کرد.

ابعاد محصول:21 * 15* 26