درپوش گالوانیزه 1 اینچ

ارسال رایگان
تاریخ تحویل: 1 الی 3 روز کاری
تولید کننده: متفرقه
0 تومان

درپوش گالوانیزه

درپوش گالوانیزه قطعه ای از اتصالات گالوانیزه می باشد یک سر آن رزوه بوده و سر دیگر آن کور و آچار خور می باشد، و جهت کور کردن یا بستن انشعابات خط لوله کشی گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد.

البته در اکثر موارد درپوش گالوانیزه از قسمت مورد نظر به راحتی باز شده و به جای آن شیرآلات و دیگر انشعابها بسته می شود.در بعضی مواقع نیز به عنوان کور کن انتهایی خط باقی می ماند.

این اتصال بسیار پر مصرف می باشد زیرا بعد از اتمام خط لوله کشی تمام خروجیها با درپوش گالولانیزه کور می شود تا بعد از اتمام عملیات ساختمانی با شیرآلات یا چیزهای دیگر جایگزین شود.

اطلاعات فنی درپوش گالوانیزه:

کپ گالوانیزه هم یکی از پرکاربردترین قطعه از اتصالات گالوانیزه می باشد،و وظیفه آن تنها کور کردن موقت یا دائم انتهای خط می باشد.اتصالات گالوانیزه ماندد تمام اتصالات در خط لوله گالوانیزه به کار می رود. نسبت به اتصالات دیگر بسیار متنوع تر می باشد و از تعداد بالایی برخوردار می باشد به طور مثال این اتصالات شامل زانو ، سه راه ، تبدیل ، کپ یا کور کن می شود. ولی در اتصالات گالوانیزه علاوه بر همه این موارد زانو چپقی روپیچ تو پیچ ، مهره ماسوره ، بوشن، و غیره را می توان نام برد، که از تنوع زیادی برخوردار بوده و همه اتصالات گالوانیزه به صودت رزوه ای (دنده ای) تولید می شود. اتصالات گالوانیزه به روش ریخته گی و از فلز چدن تهیه و تولید می شود.

 

مزایای درپوش گالوانیزه:

  • از چدن داکتیل نشکن تولید می شود
  • دارای پوشش گالوانیزه می باشد
  • مقاوم در برابر زنگ زده گی
  • عمر طولانی
  • دارای رزوه برای سهولت در اتصال آسان
  • قیمت مناسب و مرقوم به صرفه

 

 

وزن ~ 28 گرم
سایز 1/2 اینچ