زیردوشی سه گوش 80*80 تقویت شده ویسنت

تاریخ تحویل: 1 هفته (Heavy Item)
تولید کننده: سنی پلاستیک
2,300,000 تومان
2,070,000 تومان

امروزه بیشتر خانه ها فرم آپارتمانی گرفته اند و عملا فضای زندگی در خانه ها محدودتر شده و همه بخش های خانه از جمله سرویس بهداشتی هم در ابعاد کوچکتری از گذشته ساخته می شوند و حتی در بسیاری از موارد در یک فضای مشترک کنار حمام جانمایی می شود. این اتفاق در مورد مکانی که حتی نام آن هم بهداشت را به یدک می کشد یک معضل محسوب می شود و در چنین شرایطی راه چاره برای رعایت اصول بهداشتی و حفظ زیبایی و دکوراسیون سرویس بهداشتی، تا حد امکان تفکیک آبریز و محدوده کف سرویس بهداشتی و حمام است.

برای جداسازی محدوده حمام و سرویس بهداشتی می توان از زیردوشی و دور دوشی استفاده نمود که نه تنها به زیبایی حمام شما کمک می کند بلکه باعث جلوگیری از آلوده شدن سایر لوازم بهداشتی خواهد شد. زیر دوشی ها به صورت جدا کننده عمل کرده و از پاشیده شدن آب به سایر نواحی حمام یا سرویس بهداشتی جلوگیری می کنند. علاوه بر آن زیر دوشی ها باعث زیبا تر شدن حمام می گردند. در حقیقت یک زیر دوشی از انتقال بیشترین حجم رطوبت به سایر قسمت‌های حمام و سرویس بهداشتی جلوگیری می‌کند، یک سطح مشخص و صیقل شده برای تجهیزاتی مانند پنل دوش و کابین دوش مشخص کرده و از لحاظ بهداشتی و رعایت تمیز شدن کف حمام اهمیت دارد. یکی از موارد حائز اهمیت در زیردوشی ها این است که باید جنسی مقاوم در برابر وزن انسان داشته باشد و دچار انحنا نشود. شکل ساخت آن نیز باید به‌گونه‌ای باشد که آب را به‌درستی به راه خروجی هدایت کند. یکی دیگر از معیارهای بررسی کیفیت این محصول عدم لغزنده بودن سطح آن است.

زیردوشی های سنی در مدلهای سه گوش و مربع عرضه میشود. در تولید زیردوشی های سنی از ورق های یک لایه از جنس ABS با ضخامت 4 میلی متر و یا ورق های سه لایه با ضخامت 4 میلی متر از جنس PMMA/ABS/PMMA تولید میشوند. کلیه ورق های مصرفی با لایه ای از رزین پلی استر مقاوم میشوند. روکش پلی استر موجب افزایش مقاومت زیردوشی در برابر نیروی وزن میگردد که مهمترین پارامتر در ویژگیهای آن است. شرکت سنی زیردوشی های تولید شده از ورق یک لایه خود را جهت زیردوشی های توکار و مدلهای تولیدی از ورق سه لایه را برای روکار و زیر کابین دوش در نظر گرفته و پیشنهاد میکند. در زیردوشی های تولیدی جهت مصارف روکار، زیردوشی ها دارای شاسی آهنی با ترکیب چوب میباشد که مقاومت زیردوشی ها در این مدلها به مراتب بیشتر خواهد بود. یکی دیگر از ویژگیهای مهم در یک زیردوشی عدم لغزنده بودن سطح آنهاست که این مهم در زیردوشی های سنی مورد توجه قرار گرفته بدین صورت که طرح های روی زیردوشی سطح آن ها را از حالت لغزنده بودن خارج کرده است.

ابعاد 80*80
جنس تک لایه ای بی اس
ضخامت 4 میلی متر