شلنگ توالت طلایی مات ایده

تاریخ تحویل: 1 الی 3 روز کاری
تولید کننده: شیرآلات ایده نو
0 تومان

شلنگ توالت متناسب با رنگ شیر توالت باید خریداری شودو به همین دلیل در رنگ های زیادی تولید می شود. شلنگ توالت طلایی مات موجود با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و رعایت اصول فنی در آبکاری و همچنین پِرِس های منظم و دقیق ، محصول کم نظیری از حیث کیفیت می باشد. آبفشان کاهنده‌ی استاندارد به کار رفته در شلنگ توالت طلامات فوق، خروجی آب پرحجمی دارد و همراه با فشاری مناسب و بدون پاشش آب می باشد.

کیفیت بالای شلنگ توالت

بافت ریز شلنگ طلامات فوق از دیگر مزیت های آن می باشد که در مقابل کشیدن و خم کردن مقاومت بیشتری از خود نشان میدهد. به همراه این محصول یک عدد هولدر طلا مات نیز عرضه می شود. همچنین سر و ته شلنگ که محل آبفشان و مهره‌ی ۱/۲ اتصال به شیر توالت می باشد از جنس برنج بوده. شلنگ توالت طلایی مات موجود که بر روی شیرهای توالت طلامات نصب می شود بیشترین تطابق رنگی را با محصولات داخل بازار دارد و میتوانید با محصولات طلایی مات موجود در سایت و یا هر برند دیگری در بازار آن را ست کنید.

همچنین لازم به ذکر است که طول این محصول حدود ۱۲۰ سانتی متر بوده و چنانچه نیاز به شیلنگ توالت طلامات با طول بیشتری داشته باشید میتوانید با شماره تلفن 09134595966 تماس گرفته و سفارش خود را به ما برسانید. نکته دیگر که حائز اهمیت است اینکه آبفشان مورد استفاده در این محصول با تلفیق آب و هوا ، هم در مصرف آب صرفه جویی میکند و هم مانع از پاچش پراکنده‌ ی آب خواهد شد. ما در دیجی طراح همواره در تلاشیم تا محصولات متنوعی را از حیث رنگ و مدل در بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کنیم.

نوع نصب روکار
کشور ایران
نمای محصول : آبکاری طلایی