کفشور 40*6 خطی میراب درب استیل

تاریخ تحویل: 1 الی 3 روز کاری
تولید کننده: میراب
0 تومان

شرکت توسعه صنعتی میراب تولید کننده ی انواع علم های دوش و سردوش های قابل شست وشوی می باشد از دیگر تولیدات این شرکت میتوان شلنگ های توالت با کیفیت و آبدهی مناسب و کفشور ریلی خطی میراب را نام برد. تنوع محصولات و کیفیت بالای آن از جمله ویژگی های شرکت میراب می باشد. 

  • موارد مصرفی

در سرویس های بهداشتی و حمام و تمام قسمت هایی از ساختمان آبهای موجود در سطح زمین از طریق کفشوی ها به سیستم فاضلاب منتقل میشود. به این دریچه ها کفشور میگویند.مدل های اولیه کفشور چدنی بودند،بعد ها به سبب استفاده از نفت و مشتقات آن در ایران مدل های پلاستیکی در بازار موجود شد. کفشور ریلی میراب از پروپیلن با کیفیت و بسیار مقاوم ساخته شده است. اگر در حمام یا استخر و یا مناطقی از پروژه خود که نیازمند کفشور های ریلی هستید که نیازی به درست کردن قاب برای آن نباشد از کفشور ریلی 40 در 6 میراب کمک بگیرید. توری زباله گیر، خروجی 63 میلی متری و استحکام بالا در برابر فشار این تولید شرکت میراب را ممتاز کرده است.

  • دریچه یکطرفه و فیلتر آشغال گیر

استفاده از یک دریچه بسیار کوچک در مکانیزم این کفشور باعث جلوگیری یا کاهش ورود حشرات و بوی نامطبوع میشود. زمانی که آب موجود در سیفون خشک شده باشد. همچنین ایجاد یک لایه زباله گیر زیر این درب این امکان را فراهم آورده است که زباله هایی درشت امکان ورود به سیستم فاضلاب شما و مشکلات آتی را نخواهد داشت.

 

جنس پلاستیک فشرده درب استیل
ابعاد کفشوی خطی 40 * 6 سانتی متر
تولید کننده میراب
نوع استفاده مخصوص حمام و...
خروجی 63 سانتی متر
نوع دریچه دریچه متحرک
گارانتی مادام العمر شرکت میراب ، ضمانتی برابر با عمر ساختمان 
خروجی 63

 

ابعاد خارجی محصول 40*6 سانتی متر
جنس پلاستیک
ضمانت گارانتی مادام العمر شرکت میرآب