توالت فرنگی 505 سوپر سایفونیک ملودی

تاریخ تحویل: 1 الی 3 روز کاری
تولید کننده: شیرآلات کسری
9,800,000 تومان
0 تومان

توالت فرنگی ملودی مدل ۵۰۵

توالت فرنگی های برند ملودی یکی از قویترین محصولات وارداتی به رنگ سفید و پوشیده شده با لعاب نانو می باشد و کوچکترین ناصافی و موج را در بدنه محصول نخواهید یافت. آکس دقیق توالت فرنگی ملودی مدل ۵۰۵ عبارت است از ۳۰۰ میلی متر . بدنه یکپارچه و بدون درز، یکی از ویژگی های مثبت این محصول بوده که به راحتی میتوان آن را تمیز کرد و جایی برای تجمع میکروب ها ندارد. همچنین درب دوبل آرام بند این محصول قابلیت جداسازی از بدنه‌ی فرنگی را داراست که جهت نظافت قسمت زیرین آن بسیار کاربردی می باشد. مخفی بودن محل نصب و دارا بودن مکانیزم فلاشتانک اروپایی wdl دو زمانه از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.

توسط فلاشتانک دو زمانه میتوانید مصرف آب را مدیریت کنید به این صورت که با فشار دادن دکمه کوچک نیمی از مخزن آب را تخلیه کرده و تنها در صورت لزوم میتوانید با فشردن دکمه بزرگ تمامی مخزن را تخلیه کنید. سیستم تخلیه‌ی توالت فرنگی ملودی مدل ۵۰۵ توربوجت می‌باشد. سیستم تخلیه توربوجت (turbojet) یکی دیگر از انواع سیستم‌های نوین تخلیه با روش شوتینگ ریم‌جت (Rim-Jet) است. در این سیستم دو کانال شستشوی ریم‌جت همزمان در بالای کاسه و یک کانال در عمق قسمت خروجی تعبیه شده است که عمل تخلیه، همزمان با دور شویی کاسه و با استفاده از فشار آب قوی از سه کانال ریم‌جت (یک عدد در عمق کاسه و دو عدد در بالای کاسه) در مدت‌زمان کوتاه‌‌تر و با مصرف آب کمتر نسبت به دیگر سیستم‌ها انجام می‌شود.

 

مشخصات فنی فرنگی سوپرسایفونیک ۵۰۵

ابعاد محصول عبارت است از طول : ۸۴۵mm ، عرض: ۴۱۵mm و ارتفاع: ۷۲۰mm همچنین در آخر ذکر این نکته لازم است که برند ملودی با بکارگیری بهترین متریال ها و دستگاه های پیشرفته صنعتی و همچنین نیرو های متخصص توانسته سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند و رضایت مشتریان این برند گواه این نکته می باشد. طی بررسی های انجام شده توسط تیم دیجی طراح کلیه قسمت های توالت فرنگی ملودی مدل ۵۰۵ اعم از مکانیزم و لعاب و جنس چینی و طراحی سیستم تخلیه در بالاترین سطح کیفی قرار دارد. خروجی این محصول ۶ سانت و مصرف آب آن ۳٫۶ لیتر می باشد. همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که سیستم های تخلیه‌ی شوتینگی باید خروجی ۶ سانت تعبیه شوند تا پروسه تخلیه با بهترین کیفیت انجام شود.

 

 

اندازه خروجی  6 سانتی متر
آکس تخلیه   300 میلی متر
طول 84/5 سانتی متر
عرض 41/5 سانتی متر
ارتفاع 72 سانتی متر
سیستم تخلیه توربو جت