سوکتی پلیکا 90 نگین

تاریخ تحویل: 1 الی 3 روز کاری
تولید کننده: نگین پولیکا
22,500 تومان
0 تومان

 

 

 

محصولات دوجداره نگین برای اولین بار در سال 1394 به بازار عرضه شدند و این محصولات به صورت اختصاصی با پسوند نگین شناخته می شوند.

 

 

مزایای محصولات دوجداره نگین

 

  • تضمین آب بندی بهتر
  • مانع گرفتگی و تجمع رسوب
  • عدم شکستگی و ترک با تقویت دو جداره

 

 

هدف از طراحی محصولات دوجداره نگین

 

تیم تحقیقات نگاه نگین پس از بررسی های لازم با بازدیدهای میدانی و پروژه های مختلف پس از سالها تلاش و فناوری  با طراحی جدیدتر بر روی اتصالات UPVC در سال 1394 موفق به تولید محصولات دوجداره گردید.

 

یکی از بزرگترین مشکلات مجریان در پروژه ها محل نقطه اتصال محصولات چسبی (لوله به لوله یا اتصال به اتصال یا لوله به اتصال )به یکدیگر میباشدوقتی این در این نقطه اتصال به صورت اصولی  از چسب استفاده نشود برای مثال از چسب بیشتری استفاده شود،بدنبال آن عارضه پدید می آید که منجر به شره کردن چسب می شود و در نهایت همین مکان ، محلی برا ی تجمع رسوب و گرفتگی می شود و به مرور زمان مشکل  نشتی  و در نهایت شکستگی را بدنبال دارد.

 

 از این رو تیم تحقیقات نگاه نگین برای رفع این مشکل ،قسمت تودر تو بودن را تعبیه نمود با اضافه نمودن این آیتم(جداره دیگر) به محصولات خود همه مشکلات را برطرف نمود.در واقع همین تودر تو بودن محلی برای حوزه چسب خور فراهم نمود تا از شره کردن چسب جلوگیری کند و در نهایت آب بندی را بهبود بخشیده   و از سوی دیگر مانع گرفتگی و تجمع رسوب شود و با داشتن دوجداره منجر به تتقویت مححصول و عدم ترک و شکستگی سامانه می شود.

 

سوکتی پلیکا / socket

قطر موارد مصرف در ساختمان
20 روی کار
25 روی کار
32 روی کار
40 روی کار
50 روی کار
63 روی کار
75 روکار / زیرکار
90 روکار / زیرکار
110 روکار / زیرکار
125 روکار / زیرکار
160 روکار / زیرکار
63 نگین روی کار
75 نگین روکار / زیرکار
90 نگین روکار / زیرکار
110 نگین روکار / زیرکار
125 نگین روکار / زیرکار
63 بدون ترمز روکار / زیرکار
90 بدون ترمز روکار / زیرکار
110 بدون ترمز روکار / زیرکار
125 بدون ترمز روکار / زیرکار