شیر 3 اینچ توپی PVC

تاریخ تحویل: 1 الی 3 روز کاری
تولید کننده: zee
400,000 تومان
0 تومان

شیر پلیمری چیست؟

این نوع شیرآلات پلیمری در مواردی مانند آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی بکار برده می شوند. از مزایای شیر توپی پلیمری مقاومت مناسب و زیاد در برابر مواد شیمایی و قلیایی متفاوت است. این ویژگی در شیرهای توپی پلیمری باعث شده است که آنها بتوانند جایگاه ویژه ای در کاربردهای صنعتی داشته باشند. از دیگر مزایای آنها احتمال رسوب گیری بسیار ناچیز در آنها است.

عملکرد شیر توپی پلیمری چگونه است؟

شیرهای توپی پلیمری که نام دیگر آنها بال والو(Ball Valve) یا شیر ضربه ای است به وسیله حرکات چرخشی عمل می کند. در این شیرها یک دیسک کروی شکل چرخان که جهت تنظیم میزان جریان عبور کننده است بکار برده می شود. دیسک های چرخان گفته شده وسیله ای برای بستن و باز کردن جریان سیالات است.

مزایای شیر توپی پلیمری چیست؟

شیرهای توپی پلیمری جهت باز و بسته کردن جریان سیالات بکار برده می شوند و نصبی بسیار آسان و سریع دارند. این شیرها در مقابل اشعه خورشید و ماورا بنفش مقاومت بالایی دارند و در مقابل جسم های خارجی به خوبی مقاومت نشان می دهند.

یکی از مزایای این شیرهای توپی وفق پذیری بالای آنها با کلیه لوله های گالوانیزه و پلی اتیلن و … است. همچنین شیر آلات توپی پلیمری با میزان کمی کاهش فشار در خطوط مد نظر می توانند بکار برده شوند. این شیرآلات از یو پی وی سی ساخته می شوند و قطعه های آببند اورینگ آنها نیز tpe است.

کاربرد شیر های توپی پلیمری چیست؟

شیرآلات توپی پلیمری کاربردهای بسیار زیادی دارند. از بین کاربردهای شیر آلات توپی پلیمری میتوان به موارد زیر می باشند:

  • در آبیاری باغ، پارک ها و فضاهای سبز، مزارع و زمین های کشاورزی
  • در سیستم های آب و فاضلابی
  • در ایستگاه فلیتراسیون سیستم های آبیاری قطره ای
  • در واحد فرآوری صنایع دارویی و شیمایی