مغزی شیر مخلوط پارس مهاب

تاریخ تحویل: 1 الی 3 روز کاری
تولید کننده: متفرقه
0 تومان

مغزی شیر مخلوط

ممکن است تا به حال زیاد با مشکل چکه کردن شیرهای مخلوط در منزل یا محل کارتان مواجه شده باشید. این دسته از شیرها دارای مغزی برنجی هستند که وظیفه باز و بسته کردن مسیر آب را بر عهده دارند و چندین واشر وظیفه آب بندی مغزی را انجام می دهنذ که به مرور زمان مغزی شیر مخلوط و واشرهای آن دچار خرابی می شوند و این امری اجتناب ناپذیر است و به همین دلیل به جای تعویض کل شیر فقط باید مغزی برنجی شیر آب تعویض شود.

قیمت مغزی شیر مخلوط در فروشگاه برج مارکت پایینترین قیمت موجود در بازار است که این محصول به صورت تکی با قیمت مناسب و به صورت عمده دارای تخفیف به فروش می رسد که از جنس عالی و درجه یک است با طول عمر بالا و واشرهای مقاوم در برابر حرارت و با دوام عالی در برابر خوردگی و با دقت ساخت بالا به صورت خرده و عمده عرضه می شود که این نوع از بهترین مغزی شیرهای مخلوط است.

نحوه ی تعویض مغزی شیر آب به این صورت است که در ابتدا آب باید قطع شود و سپس با پیچ گوشی درپوش شیر مخلوط باز شود و سپس با کمک آچار فرانسه از ناحیه شش گوش مغزی اقدام به باز کردن مغزی شیر مخلوط می کنید و مغزی جدید را قرار داده و مراحل قبل را برعکس انجام دهید. به این صورت با صرف هزینه اندک از هدر رفت آب جلوگیری می شود و آسایش خانه و محل کار ایجاد می شود.

خرید و قیمت مغزی شیر آب

فروشگاه برج مارکت به منظور جلب رضایت شما مشتریان عزیز علاوه بر ابزارآلات، پیچ و مهره و چسب، دسته بندی محصولات جانبی را به محصولات قابل عرضه خود اضافه کرده است تا محصولاتی از قبیل لوازم کولر و شیرآلات و تاسیسات و لوازم جانبی ابزارآلات را با کمترین قیمت برای شما فراهم کند. برای خرید مغزی شیر آب یا شیر مخلوط با جنس برنج از دسته بندی تاسیسات و لوازم کوار دیدن کنید و پس از اطلاع از قیمت مغزی شیر مخلوط اقدام به انتخاب و ادامه خرید کنید.