کارتریج 35 پایه بلند 4021

تاریخ تحویل: 1 الی 3 روز کاری
تولید کننده: متفرقه
47,000 تومان
0 تومان

کارتریج شیر اهرمی یکی از مهم ترین قطعات در شیرآلات اهرمی است که تکنولوژی و عملکرد جالبی دارد. همه افراد هر روزه با شیر آب سر و کار دارند و دائماً به کمک کارتریج دما و یا فشار آب را تنظیم می کنند. کارتریج مانند سایر قطعات پرکاربرد، ممکن است هر چندین سال یکبار نیاز به تعویض داشته باشد. با دانستن این که کارتریج چیست و نحوه تعویض کارتریج شیر اهرمی چگونه است، می توانید بدون نیاز به متخصص، کارتریج شیرآلات خود را در منزل تعویض کنید.

کارتریج شیر اهرمی یا کارتریج شیرآلات چیست؟

کارتریج شیر اهرمی (Faucet Cartridge)، قطعه ای در شیرآلات اهرمی (کارتریجی) است که کنترل دما و فشار آب را بر عهده دارد. کارتریج دارای یک دسته، دو سطح سرامیکی آب بندی شده روی هم و زائده های نگهدارنده کارتریج در جای خود است.

شیرآلات کارتریجی به حدی متداول است که حتما بدون اینکه متوجه باشید تعداد بسیاری از آن دیده اید. در واقع همان شیرالات خودمان هستند که بر خلاف شیرهای کلاسیک که دو دسته (دستگیره) دارند، تنها یک اهرم کنترل جریان آب دارند. با بالا بردن اهرم، شیر آب باز و با پایین آوردن آن بسته می شود. چرخاندن اهرم به سمت چپ، باعث گرم شدن آب و چرخاندن آن به سمت راست باعث سرد شدن آب می گردد. قطعه ای که در درون بدنه شیر تمامی این عملکرد ها را کنترل می کند، کارتریج نام دارد. کارتریج ها در اندازه های 25، 35، 40 و 45 موجود می باشند و همانطور که پیداست خروجی آب مثلاً در کارتریج ۴۰ بیشتر از ۳۵ می باشد.

 

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

کارتریج شیر 40 پایه بلند 4020

35,000 تومان 0 تومان